  • Data: 2013-06-27 14:29:36
    Temat: Re: mBank Miles&More - gorsze warunki
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Jun 2013 00:41:38 -0700 (PDT), luc napisał(a):

    > Pozostaje po staremu, ale tylko do końca ważności karty - tak mi doradca
    > w Multi tłumaczył. Trzeba będzie w 2015 zamienić kartę na zwykłą M&M, bo
    > tam 120 transakcji dalej obowiązuje (jak na razie). Albo odesłać do kosza,
    > bo ubezpieczenie podróżne przy okazji tych zmian zdjęli...

    Z tego co zrozumiałem z rozmowy, to że karta jest ważna do jakiegoś tam
    okresu - nie ma nic wspólnego z samym faktem zawarcia umowy. Umowa zawarta
    jest na starych warunkach i wydanie nowej karty (lub np. wydanie duplikatu
    po zniszczeniu/zagubieniu) nic nie zmienia...

    No to kurczę, jak w końcu jest? :) Niby dopiero w 2015 trzeba się martwić,
    ale warto wiedzieć na zaś...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944