  • Data: 2005-11-14 11:01:03
    Temat: Re: [mBank] No nie, tylko nie stringi...
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message
    news:dl2r58$s0k$1@inews.gazeta.pl...

    > Chłopcze - oprócz zmiany banku zmień też piaskownicę.

    Może ty się jeszcze zabawiasz z "chłopcami" w piaskownicach, ale ja z tego
    wyrosłem kilka dekad temu.
    Zachowujesz się wypisz-wymaluj jak ci twoi idole z PO - nie czytasz uważnie
    skierowanego do ciebie przekazu, inteligencji emocjonalnej i poczucia humoru
    masz tyle co kot napłakał; za to w każdym zdaniu doszukujesz się okazji do
    obrażania się - chyba to lubisz. U trzynastolatki mogłoby to być nawet
    zabawne, ale u osoby dorosłej jest zniechęcająco infantylne. Uważaj:

    1. Nie muszę zmianiać banku, bo z mBanku nie korzystam.
    2. Słówko "jeśli" pozwoliłoby ci zignorować moje pytanie albo i obrócić je
    na swoją korzyść, ale chyba zbyt wiele od ciebie wymagam.
    3. Nie spodziewaj się czego innego niż eskalacji złośliwości, jeśli sama je
    podkręcasz, to w końcu internet - tu się walczy ;)
    4. W niniejszym wątku wyrażałem moją opinię o reklamie stringów na stronie
    logowania mBanku - nie upoważnia cię to do posądzania mnie o sprzyjanie
    Rydzykowi czy komukolwiek - wcinając się do dyskusji wyraziłaś się nie na
    temat (pomijając już względną oftopiczność całej gałęzi tego wątku) i
    złośliwie usiłowałaś przypisać mi nie moje poglądy - w tej sytuacji moja
    odpowiedź była wręcz kurtuazyjna i to wyłącznie dlatego, że jesteś osobą
    przeciwnej płci.
    5. Bardzo cię proszę - nie odpowiadaj na moje posty, nawet (a może
    zwłaszcza) kiedy uznasz, że masz coś
    mądrego/zabawnego/odkrywczego/uprzejmego do powiedzenia - dyskusje z osobami
    twojego pokroju są jałowe, nieprzyjemne i pozbawione sensu

    T.