  • Data: 2005-11-14 10:25:39
    Temat: Re: [mBank] No nie, tylko nie stringi...
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "anonim" <***com@mail.com> wrote in message
    news:20051112214357.77df9157@home...
    on Thu, 10 Nov 2005 12:15:32 +0100 "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>
    wrote:

    > bingo, nie każdy, ale większość }:-> niezależnie czy weźmiesz pod uwagę
    > klientów
    > banku czy kiosku, zawsze gdzie masz masowego odbiorce, większość jest
    > taka - bez
    > smaku, bezrefleksyjna, itd.

    To widzę, sęk w tym, że masowy odbiorca nie uschnie jeśli _nie_ zobaczy na
    stronie logowania reklamy stringów, natomiast kogoś, czyje poczucie piękna
    reklama taka obraża, strona logowania ze stringami od ręki zniechęci. To ten
    sam mechanizm, co przy zakazie eksponowania pornografii - ktoś kto lubi -
    znajdzie. Kto nie lubi - nie może być zmuszany do oglądania.

    > Bank jest takim samym miejscem jak inne punkty usługowe. Jeśli już
    > reklamują,

    IMHO - niezupełnie

    > nie ma znaczącej różnicy między reklamowaniem kredytów, stringów czy
    > agencji
    > towarzyskich - jednych oburzy, innych nie.

    IMHO - jest znacząca róznica, choć z wulgarnie handlowego punktu widzenia -
    pewnie nie

    > Jedyną znaczącą kwestią jest nachalność reklamy. Ja osobiście wolałbym
    > reklamy w
    > postaci zwykłych popupów, coby mój FF bez problemu wyciął :-)

    ...i oni to wiedzą :)))

    T.