  • Data: 2012-05-17 22:43:47
    Temat: Re: [mBank] Nowy produkt oszczędnościowy mSaver
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Akarm <a...@w...pl> napisał(a):

    > LOL
    > Jedynym produktem zwiazanym z bankowością są pieniądze i karty, banki po
    > prostu świadczą usługi.
    > Ale żeby to wiedzieć, należałoby najpierw o własnych siłach ukończyć szkołę
    > podstawową. ;)

    Bo twój horyzont kończy się na tym, że produktem jest tylko to co można wziąć
    do łapy, ale niestety już od dziesięcioleci produktami mogą być twory
    abstrakcyjne, zwane potocznie wirtualnymi, ale o tym to akurat obecnie wiedzą
    już przedszkolaki, ale nie taki BUC, jak ty. Ale wybaczam ci twoją ułomność.

    PS. Ukończenie wyższej szkoły lansu i bansu to naprawdę osiągnięcie, które co
    najwyżej może budzić moje wątpliwości co do sprawności twojego umysłu.