    From: "paulus" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Oplata za VE do eMaxa - raz jeszcze
    Date: Tue, 10 Sep 2002 15:09:34 +0200

    Chcialbym dodac ze juz zglosilem ze nie chce wznowienia VE do eMaxa.
    Z tego co podczas tej szybkiej akcji sie dowiedzialem to wznowienie tej karty
    do 30 IX 2002 nic nie kosztuje, ale jesli karta jest wznawiana po 30 IX to
    oczywiscie wznowienie bedzie odplatne. I kobieta w telefonie nie miala
    watpliwosci - BEDZIE ODPLATNE

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl