  • Data: 2010-06-11 08:29:15
    Temat: Re: mBank -> Polbank - Warto przejsc?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Cze, 09:29, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > Właściwie to giełda nie ma nic wspólnego z analizą fundamentalną,
    > to wypadkowa chęci zysku i strachu..
    >
    > Problem zaczyna się gdy ludzie wystraszeni takimi wynikami na giełdzie
    > zaczynają wyciągać kasę.

    Przy okazji: bardzo ciekawe badania i spostrzeżenia Eugene'a Fama
    podsumował w krótkim artykule Doug French:
    http://www.europac.net/externalframeset.asp?id=18814
    (po angielsku)
    W skrócie: inwestowanie powoduje wydzielanie dopaminy do mózgu - i ta
    reakcja powoduje różne ciekawe skutki - stąd "bańki" i ich pękanie.

    --
    Jarek