  • Data: 2010-06-11 18:43:06
    Temat: Re: mBank -> Polbank - Warto przejsc?
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na stałe nie warto. Załóż konto w Polbanku lub Eurobanku i trzymaj tam tą
    > kasę w postaci oszczędności, ale jak sie przeniesiesz "w całości", to
    > będziesz cierpiał.

    nie chcialem zamykac kont w mbanku -
    - jesli sa za darmo, to niech "se sa" -
    - pewnie kiedys sie przydadza;

    na podobnej zasadzie nie zamknalem kont w inteligo -
    - choc tam zrobilem to wylacznie dla ichniej karty
    (jeszcze linie lotnicze nie przyjmowaly przelewow
    a o kredytowce slyszalem tylko na filmach z usa :)
    ...i nie zaluje tej decyzji a zwlaszcza po ostatnich zmianach,
    kiedy to konto jest wreszcie "w pelni darmowe"
    (darmowa karta jesli operacje na 100zl + darmowe przelewy);

    ostatnie konto o jakim pamietam i jakie zamknalem definitywnie
    bylo w vwbanku :) a watek zaczalem, bo czesc znajomych
    ma tam konta i probowali mnie przekonac :)