eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] - Procedury i podwojne standardyRe: [mBank] - Procedury i podwojne standardy
  • Data: 2009-01-23 18:10:23
    Temat: Re: [mBank] - Procedury i podwojne standardy
    Od: "bradley. st" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Od zlozenia reklamacji w mBanku 11 grudnia zeszlego roku, zdazylem:

    - zlozyc wniosek o karte kredytowa u konkurencji
    - otrzymac pozytywna decyzje kredytowa
    - otrzymac przesylke z PIN do karty
    - otrzymac przesylke z karta
    - aktywowac karte

    Wszystko to z odleglosci ca. 7,000 km od Polski. Jednak jest mozliwe. Tyle ze
    nie w mBanku.

    mBank jak dotad nie raczyl nawet odpowiedziec na zlozona reklamacje.

    Chyba juz wyroslem z mBanku.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1