  • Data: 2011-03-31 10:01:59
    Temat: Re: [mBank] Przedłużenie promocji mLOKATY jednodniowej
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4d944a80$0$2484$6...@n...neostrada
    .pl...

    > A powiesz dlaczego to robisz?
    > Bo ja wolę mieć gotówkę na rachunku oszczędnościowym w Eurobanku.
    > Oprocentowanie nieznacznie wyższe a dostęp bezproblemowy,
    > bez ograniczenia na jeden darmowy przelew z eMax +.

    Ze względu na onlajnowość. Czasami zdarzają mi się wysokie "osady" ale
    generalnie ja tymi środkami operuję na rynku. I dla tego rodzaju zastosowań
    oferta mBanku jest dobra. Eurobank odpada, bo nie może być bankiem docelowym
    bluecash, ma też jakieś problemy z Sorbnetem, których nie chce mi się nawet
    głębiej analizować. Ogólnie nie wyrobił sobie u mnie marki "pewnego banku".

    Naturalnie dla pasywnych oszczędności (szczególnie długoterminowych) oferta
    mBanku jest dość słaba (choć nie bardzo słaba), to nie ulega wątpliwości.
    Ale to jeszcze nie oznacza, że wszyscy, którzy z oferty mBanku korzystają to
    ciołki. Tym bardziej jeśli zadba się o to, aby mieć do dyspozycji
    wystarczającą ilość eMax+.