  • Data: 2008-01-16 13:46:45
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: Marek M. <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Jan 2008 14:32:04 +0100, Anna <a...@o...pl>
    wrote:

    >Sugerujesz, że sporadyczne fakty spektakularnego wypełniania
    >_zobowiązań_ są pełnym usprawiedliwieniem _powszechnego niewypełnienia
    >zobowiązań_?

    Niczego takiego nie sugeruję. Sugeruje tylko, że nie masz wystarczającej
    wiedzy, aby móc twierdzić iż (cytuję):
    "ani razu nie zdarzyła im się pomyłka na korzyść klienta"

    >Znaczy co? Niewiele wiem czy moje pieniądze są mi dostępne czy też nie?

    Niewiele wiesz (podobnie jak i ja) o tym, kto zawinił. Tylko tyle
    twierdzę.

    >Nie bądź śmieszny.

    W żadnym punkcie moich wypowiedzi nie starałem się Cię obrażać, a Ty po
    raz kolejny piszesz o mnie, że jestem śmieszny. Jak dla mnie EOT.

    Marek M.