  • Data: 2008-01-16 18:23:34
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Na wstępie od razu przepraszam, ale nie przyłącze się do głównego nurtu i
    dywagacji "kto zawinił". Ja może z innej beczki. Ciekawi mnie bardzo
    techniczny aspekt sprawy (oczywiście raczej się nie dowiemy szczegółów).
    Mając na uwadze to co do tej pory zostało powiedziane, wychodzi że tym
    razem ta "onlajnowść" mBanku i Multi nie wyszła im na zdrowie a wręcz
    przeciwnie - okazała się wadą! Tylko jak to możliwe, że słychać głos iż
    transakcję w sieci Euronet zostały rozliczone poprawnie a już w np BZWBK
    nie. Patrząc tak tylko na te strzępki danych wychodzi na to, że wykryto
    po prostu dobrze zakamuflowanego "buga" w systemie ;)

    Xenocide