eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] TERAZ!!!!Re: [mBank] TERAZ!!!!
  • Data: 2008-01-17 07:08:36
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: Anna <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:
    > możemy
    > przecież dopuścić taką hipotezę iż mimo całej niedoskonałości i tej
    > przysłowiowej "chciwości" banków

    Czyżbym gdzieś napisała o 'chciwości' banków? Za to o nierzetelności jak
    najbardziej. Klient dla banku czy bank dla klienta?


    > Reasumując nie możemy wykluczyć, że to czysty błąd techniczny zupełnie
    > niezamierzony

    No wiesz, gdybym podejrzewała choć odrobinę o czyichś złych zamiarów to
    inaczej byśmy rozmawiali.


    >> Przykro mi, pierwsza zostałam bdarzona epitetami, tego nie raczyłeś
    >> zauważyć?
    > Nie wiesz naprawdę jak było, nie masz i
    > raczej nie możesz mieć dokładnych informacji

    Ależ wiem wystarczająco. Czy mi się tylko zdawało, że mbank tysiącom
    ludzi poksięgował błędnie transakcje?


    jak to rzeczywiście było a
    > jednak ferujesz jednoznaczny wyrok i koniec kropka.
    > Nie jestem bynajmniej obrońcą strony banków i uważam, że na pewno w
    > jakimś stopniu zawiniły, ale też uważam za trochę niesprawiedliwe
    > wydawanie jednoznaczny wyroków

    Wyrok jest całkowicie uzasadniony. Winny jest mbank oraz Visa. Kto
    bardziej mnie nie interesuje, niech wyjaśniają sobie samodzielnie. Karę
    każdy z klientów wyda sam - część z nich z pewnością w ciągu tygodnia
    zmieni bank albo zabierze część pieniędzy zaś inni nigdy się w tym banku
    nie pokażą.



    na podstawie notek prasowy rzeczników i
    > mam nadzieję, że era dyktafonów i wyroków serwowanych na konferencjach
    > przy błyskach fleszy już minęła bezpowrotnie.


    Obrońcom bankowości poradzę tylko by się zastanowili jaka jest kolej
    rzeczy i co jest dla kogo. W gospodarce rynkowej jeśli klient jest
    niezadowolony to już jest wina usługodawcy. Klient chciał skorzystać z
    usług lecz zostały mu wyświadczone nienależycie. A jeśli owy usługodawca
    uważa inaczej to jego problem, niech uważa co chce i ze swoimi poglądami
    dzieli się z czterema pustymi ścianami swojego lokalu bez klientów.
    Udowadnianie kto jet bardziej winny od mbanku jest po prostu śmieszne -
    niech sobie mbank uzgadnia albo procesuje z Visą, _klient mbanku_
    zakupuje uługę od niego i od niego oczekuje jej wykonania. Gdy ja
    świadczę usługi to klientów nie obchodzi czy właśnie mam zły dzień,
    miałam wypadek czy włamanie. I taka jest kolej wolnego rynku.

    Czy też może było odwrotnie i to klienci byli nierzetelni w stosunku do
    banku, bo chcieli pobrać swoje pieniądze? :>


    Z Kamilem nie mam przyjemności uskuteczniać prywatnej korespondencji:
    fmlqg5$pb3$...@a...kjonca

    --
    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1