eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć... › Re: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
  • Data: 2007-05-30 17:47:47
    Temat: Re: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miroo napisał(a):
    > Rylli?
    > Czynsz 500, paliwko 300, odkładanie na przeglądy i ubezpieczenie auta 200.

    Pytajacy chce miec dom, a tam czyns = 0zl. Nie wiem czym jezdisz ale 300
    zl na paliwo to calkiem sporo, ja za tyle przejade jakies 1400 km :)

    > To jest 1000, a życie? Jest bardzo dużo stałych kosztów (w większości
    > związanych z mieszkaniem i samochodem) i nie można tego tak po prostu
    > olać przy planowaniu kredytu. A co jak się trafi dziecko? Z dolnej półki:
    > wózek głęboki 400, spacerówka 300, krzesełko 130, nosidełko 130, potem
    > fotelik itd.. Wyższa pólka to ceny x2 lub x3. Nie wspomnę o całej
    > górze pampersów :)

    Zawsze mnie takie cos bawi... dziecko sie samo nie trafia. A jak ktos
    nie pomysli to pozniej ma problem.

    > Pytający pewnie jest jeszcze pod parasolem rodziców, a to nie trwa
    > wiecznie..

    Ja nie jestem i stwierdzam, ze za 2000/miesiac da sie zyc. Czy da sie za
    1000 (po zapleceniu raty kredytu) ? Nie mam pojecia :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos