  • Data: 2004-01-27 18:58:05
    Temat: Re: mBank balansuje na granicy ryzyka
    Od: "- Robert -" <n...@n...notrolls.no> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Tukan" <t...@g...cjb.net> napisał w wiadomości
    <ciach>
    > Jak dla mnie, to lista haseł jest bezpieczniejsza, bo można ją przepisać w
    sposób zakodowany, a potem kopiować i gubić do woli. A token? Jak
    przepadnie, to tylko bulić trzeba.
    <ciach>

    A co ma bezpieczenstwo listy wspolnego placeniem za zgubienie tokena?
    Porownaj jablko z jablkiem, a gruszke z gruszka...
    Token jest bezpieczniejszy i tyle. Zwlaszcza jezeli musisz do niego
    wprowadzic PIN. Juz nawet zdrapka jest lepsza.

    --
    Pozdrowienia

    - Robert -
    ps. brak priv'a! no email = no spam