  • 1. Data: 2004-01-27 11:32:22
    Temat: mBank balansuje na granicy ryzyka
    Od: "kamil.ostrowski" <k...@g...pl>

    Od 15 lutego mBank wprowadza opłaty za poszczególne operacje na rachunkach.
    Swój krok w bardzo nieudolny sposób stara się zretuszować poprzez oczernienie
    innych Banków na swoich stronach www. Jest to krok bardzo ryzykowny
    szczególnie, że informacje tam zawarte nie są prawdziwe, a przyjęta
    metodologia budzi bardzo duże zastrzeżenia. Przyklad - mBank oczywiście w
    metodologii przyjmuje swoją darmową kartę kodów, natomiast licząc roczne
    koszty konkurencji wybiera oczywiście płatne tokeny. To tak jakby porównywał
    koszt swojego "malucha" z mercedesami. No cóż widocznie tylko na to ich już
    stać.
    Ciekawe jak to się ma do spraw związanych z konkurencją i innymi tego typu
    urzędami. Banki co wy na to!!!

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-01-27 12:03:39
    Temat: Re: mBank balansuje na granicy ryzyka
    Od: "Tukan" <t...@g...cjb.net>

    Użytkownik "kamil.ostrowski" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:04012712322264@polnews.pl...
> [...]
    > stać.
    > Ciekawe jak to się ma do spraw związanych z konkurencją i innymi tego typu

    Nie rozumiem porównania listy haseł do malucha i tokena do mercedesa.
    Pokaż mi wyższośc tokena nad listą haseł, bo jeśli chodzi o bezpieczeństwo
    to dla mnie nie ma żadnej różnicy.
    Jeśli chodzi natomiast o wyliczenia to masz racje, ze sposob wyliczenia
    kosztów budzi zastrzezenia. Kryteria przyjęte do obliczeń mBank ustalił pod
    siebie.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-01-27 12:07:13
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Tukan" <t...@g...cjb.net> napisał w wiadomości
    > Nie rozumiem porównania listy haseł do malucha i tokena do mercedesa.
    > Pokaż mi wyższośc tokena nad listą haseł, bo jeśli chodzi o bezpieczeństwo
    > to dla mnie nie ma żadnej różnicy.

    Jak dla mnie, to lista haseł jest bezpieczniejsza, bo można ją przepisać w
    sposób zakodowany, a potem kopiować i gubić do woli. A token? Jak
    przepadnie, to tylko bulić trzeba.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-01-27 12:33:06
    Od: "Robert" <b...@b...net>

    "kamil.ostrowski" <k...@g...pl> wrote in message
    > Ciekawe jak to się ma do spraw związanych z konkurencją i innymi tego typu
    > urzędami. Banki co wy na to!!!

    Czy mBank porównuje _obecne_ koszty korzystania z emaxa w niusie, że od 15
    lutego zdrożeją opłaty???
    Po 15 lutym przecież będzie 2,50x12 + 5x6 = 30 + 30 = 60 zł.

    Robert

  • 5. Data: 2004-01-27 12:49:40
    Od: "Arguss" <a...@w...pl>

> [...]
    > stać.
    > Ciekawe jak to się ma do spraw związanych z konkurencją i innymi tego typu

    Pewnie dlatego w zestawieniu nie ma Kredyt Banku, w którym nie ma tokenów a
    dostęp do KB24 jest za darmo :-)
    Arguss

  • 6. Data: 2004-01-27 13:25:38
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl>

    > Nie rozumiem porównania listy haseł do malucha i tokena do mercedesa.
    > Pokaż mi wyższośc tokena nad listą haseł, bo jeśli chodzi o bezpieczeństwo
    > to dla mnie nie ma żadnej różnicy.

    Primo: wygoda
    Secundo: np. PKO daje tokeny zabezpieczone pinem

    Yonnie

  • 7. Data: 2004-01-27 14:03:47
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    Arguss wrote:

> [...]
    > już
    > >
    > Pewnie dlatego w zestawieniu nie ma Kredyt Banku, w którym nie ma tokenów a

    I co istotne, przelewy zewnętrzne są (póki co) w KB24 bezpłatne a
    najtańsze konto w KB (niestudencko-juniorowate) kosztuje 4,50/mies
    (czyli tyle co 9 przelewów w mB).

    Przemek

  • 8. Data: 2004-01-27 18:16:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Tukan" <t...@g...cjb.net> writes:

    > Pokaż mi wyższośc tokena nad listą haseł, bo jeśli chodzi o bezpieczeństwo
    > to dla mnie nie ma żadnej różnicy.

    Dla Ciebie moze i nie, ale tak w ogole, w oderwaniu od konkretnej
    osoby, te roznice sa zasadnicze. Zarowno na plus, jak i na minus
    dla obu stron zreszta.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 9. Data: 2004-01-27 18:58:05
    Od: "- Robert -" <n...@n...notrolls.no>

> [...]
    > Jak dla mnie, to lista haseł jest bezpieczniejsza, bo można ją przepisać w
    sposób zakodowany, a potem kopiować i gubić do woli. A token? Jak

    A co ma bezpieczenstwo listy wspolnego placeniem za zgubienie tokena?
    Porownaj jablko z jablkiem, a gruszke z gruszka...
    Token jest bezpieczniejszy i tyle. Zwlaszcza jezeli musisz do niego
    wprowadzic PIN. Juz nawet zdrapka jest lepsza.

    --
    Pozdrowienia

    - Robert -
    ps. brak priv'a! no email = no spam

  • 10. Data: 2004-01-27 19:27:52

    przepraszam że teraz pisze ..gdy jest czas na narzekania ale czy ktos nie
    zauważył że mBank ostatnio wdrożył funkcjonalność polegająca na wyświetalniu
    infa o niezrealizowanych przelewach ....

    a po co a po to aby jak ktoś bedzie mial 2 przelewy dzień po dniu i mu
    pobiorą te straszne 0,5 PLN to drugi przelew mu się wyłoży ale za to bedzie
    miał info :))))

    pozdr