  • Data: 2015-06-08 15:06:34
    Temat: Re: mBank będzie kasował za zamykanie kont?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    Dnia Mon, 08 Jun 2015 09:29:05 +0200, Liwiusz napisał(a):

    >A jeśli się nie dowiedział o zmianach? Nie każdy ma internet, a listy
    >nierejestrowane nie zawsze dochodzą. Tak, wiem, że dla banku
    >wywieszenie w
    >szafie w piwnicy pewnie też znaczy "skutecznie poinformował".

    No, inne banki potrafia wyslac nowy regulamin, mbank by na koperty
    zbankrutowal, ale to bank internetowy - e-mail powinien byc
    dopuszczalny :-)

    O ile pamietam, to mbank ma wymaganie w regulaminie, aby raz na
    miesiac sprawdzic konto, wtedy koperta miga ...

    >Ale czy można
    >uzależniać rozwiązanie umowy od uiszczenia opłaty? Zwłaszcza w
    >relacji z
    >konsumentem?

    No, dobry trop. Umowy bezterminowej dodajmy.
    Warto sprawdzic.

    I co w przypadku oplaty 0 pln ? :-)

    J.