  • Data: 2002-04-11 21:41:23
    Temat: Re: mBank bez notariusza...
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, Apr 11, 2002 at 06:46:48PM +0200, Szymon wrote:

    > mBank ostatnio marnie ciagnie.

    A skad masz takie informacje?

    > Nie wiem czy przestali sie sluchac - nas - fachowcow czy maja swoich.

    Bo skromnosc to nasza najwieksza zaleta.

    > Najpierw ktos wymysla linie kredytowa z warunkami, ze w ogole szkoda
    > gadac i przy statystycznym kliencie z saldem 10.000zl.

    mbank nie mial byc bankiem pozyczajacym pieniadze, on mial je raczej
    zebrac z rynku.

    > Potem karte wypukla za 250zl rocznie (dla prawie kazdego - patrz
    > 1mld/100.000 klientow i warunek 4.000zl konto).

    Wyrobiles sobie? Bo ja nie.

    > Potem byla chyba karta wirtualna - droga (Inteligo za free) i bez
    > funkcji normalnego placenia (a juz wszyscy trzymali rece ze wypukla
    > tania) w sklepie.

    I bardzo dobrze. I naprawde nie jest wina mb ze sklepy leja na
    rozporzadzenia VISA-y n/t sposobow akceptowania transakcji motoio.

    > Naturalnie odsetek wirtualnych kart w stosunku do VE i klientow
    > jest... wiadomo.

    Podaj - bo ja np nie wiem jaki jest.

    > Potem chyba to izyy costam. Kolejny niewypal.

    Ja rozumiem ze jesli Ty z tego nie korzystasz to jest niewypal. Na tej
    samej zasadzie moge powiedziec ze konta dla firm to niewypal.

    > Teraz notariusz - to juz szczyt glupoty.

    Po prostu nie bede komentowal.

    > A niedlugo karta kredytowa... ciekawym warunkow jej wydania
    > :-))))) Mam nosa, ze zezwolenie z MSWiA na korzystanie, dochody 5000.

    Brawo. Ale jak pisalem - jesli Ciebie na to nie stac, to czego sie
    zoladkujesz?

    > Tylko czemu ja tez za to place?

    Niski iloraz inteligencji?

    --