eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - błąd na wniosku - nie można otworzyć kontaRe: mBank - błąd na wniosku - nie można otworzyć konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: "mBank_prawie_klientka" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - błąd na wniosku - nie można otworzyć konta
    Date: Thu, 6 Nov 2008 13:26:12 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 24
    Message-ID: <geunp3$1681$1@news2.ipartners.pl>
    References: <geumer$15ha$1@news2.ipartners.pl> <p...@r...org>
    <geun0g$15sa$1@news2.ipartners.pl> <geun1q$fol$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <geundn$165d$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.0.167.4
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1225974371 39169 194.0.167.4 (6 Nov 2008 12:26:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 6 Nov 2008 12:26:11 GMT
    In-Reply-To: <geundn$165d$1@news2.ipartners.pl>
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:460955
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "mBank_prawie_klientka" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:geundn$165d$1@news2.ipartners.pl...
    >
    >> A próbowałaś na mLiniii zgłosić dyspozycję zamknięcia tego wniosku z
    >> powodu
    >> rezygnacji klienta? Nie umieją go zamknąć (w sumie nawet by mnie to chyba
    >> nie zdziwiło)?
    >
    > Hm - w mBanku mi takiego rozwiązania nie podpowiedzieli. Nie wiem czy
    > przewidują taką czynność jak zamknięcie odwołanie/wycofanie/wniosku. Może
    > być problem z autoryzacją osoby próbującej odwołać wniosek, gdyż dane się
    > nie zgodzą (to nazwisko panieńskie). :(
    > W każdym razie spróbuję - dzięki.

    No i oczywiście teraz mam już nowy dowód osobisty (a składałam wniosek ze
    starym). :(

    Szkoda, że mBank nie stosuje takiego rozwiązania jak BZ WBK (arbitra,
    konkretnej osoby, do której można napisać).
    Tutaj tylko formularze i kontakt telefoniczny z różnymi osobami. Skutecznie
    chowają się przed klientem. To niestety minus wirtualnej bankowości. W
    "normalnym" banku już dawno bym to załatwiła.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1