eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank: blokada kanału internetowego...Re: mBank: blokada kanału internetowego...
  • Data: 2003-10-09 08:41:54
    Temat: Re: mBank: blokada kanału internetowego...
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    bm36i3$hsv$...@n...news.tpi.pl,
    seb <n...@a...pl>:
    > Szczególnie boli to, że w momencie wywołania strony, gdy nie poczeka
    > się do końca jej ładowania, a kursor 'stoi' już w miejscu na haslo,
    > człowiek wpisuje hasło nie patrząc na ekran. W tym czasie strona się
    > doładowuje do końca, a kursor powraca do okienka z ID (tego wyżej :)
    > - no i po naciśnieciu Enter mamy błąd logowania :(( Strasznie mnie
    > to wkurza, jesli mam być szczery...

    Wiele eBankow to ma. mBank wdrozy w tym zakresie poprawke wg sugestii
    klientow na Forum.

    Moim zdaniem "duzy licznik" bledow powinien byc zerowany, powiedzmy raz w
    roku - to by wystarczylo.
    Potem niepotrzebne dzwonienie po odblokowanie - koszty i obciazenie mLinii.
    A jak sie akurat trafi za granica - nieciekawie.

    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1