  • Data: 2011-06-12 08:12:07
    Temat: Re: mBank blokuje wypowiedzi klientów
    Od: DooMiniK <f...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/06/2011 08:17, Adam wrote:

    > Bardziej mi chodzi o to, że skoro wyczyścili blog to trzeba pisać
    > przykładowo na tej grupie. Tutaj nie zablokują nic. Niech wszyscy wiedzą
    > co oni robią. Każdy ma prawo do informacji, szczególnie dotyczących jego
    > pieniędzy.

    Oj tam, tutaj nie będzie za dużo negatywnych.

    a) ja, jako pokolenie 30-latków nie odczuję tego, bo nawet przebywając
    za granicą wydaję więcej, niż 100zł,

    b) młodsi, których tak wykończy finansowo te 2zł wolą pisać na forum,
    niż na 'skostniały i trudny w konfiguracji usenet' (cytat kolegi).

    A już poważniej... Ja, jako pokolenie "Frugo" (które wraca!) zostałem
    przyciągnięty przez mbank właśnie tą otwartością - zerowe opłaty,
    całkiem elastyczny dostęp przez internet, no i tym, że prawie
    zawsze można było zapłacić np. za zakupy w Allegro.
    Na dzień dzisiejszy widać, że już nie wszyscy tak chętnie używają mbank.
    Tak głupia decyzja poważnie może osłabić bank.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel