    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank blokuje wypowiedzi klientów
    Date: Mon, 13 Jun 2011 07:45:52 +0000 (UTC)

    Dnia Sun, 12 Jun 2011 08:20:18 +0200, Adam napisał(a):

    > Jestem ciekawy jakie jest Wasze zdanie na to, że mBank wycofał z blogu
    > informację o opłatach kart debetowych i do tego z kilkuset negatywnymi
    > komentarzami na ten temat. mEkipa pisała, że ważne są dla nich opinie
    > klientów, a tu taki numer. Moim zdaniem blokowane są wypowiedzi, bo
    > zaczęli odczuwać skutki swojej decyzji, i żeby dodatkowo inni się nie
    > buntowali czytając te negatywne komentarze to wyczyścili blog. Świadczy
    > to tylko o banku i podejściu do klientów. Jak za bardzo gadają to trzeba
    > ich uciszyć konkretnie. Awaria to nie jest, bo widzę że tylko ten temat
> [...]

    Trzeba poczekać aż sprawa się wyjaśni i wtedy dyskutować.
    Wydaje mi się że mBank robi po prostu czystkę. Konto mBanku zawsze było
    (bo teraz, jak już niektórzy to zasugerowali, chyba raczej nie) polecane
    jako startowe - może leżeć odłogiem i jeść nie woła. Bank być może zrobił
    sobie dokładną analizę ile takich kont/kart leży, ile jest używanych z
    wydatkami >100< pln. Wiadomo będzie ileś osób niezadowolonych, to pewne.
    Ja większości znajomych, którym tę wiadomość powiedziałem, to machnęła
    ręką, bo wydaje i tak więcej niż 100 pln. Dużo osób ma już dawno
    wszystkie bankomaty darmowe za 5 pln. Także myślę, że bank sobie to
    dokładnie przeliczył no i może nie wziął pod uwagę tylko tego, że się
    zrobi taki smród. Sytuacje z usuwaniem komentarzy jak powyżej to tylko
    woda na młyn i zaraz zobaczymy zwołujące się grupy do "bojkotu mBanku pod
    krzyżem zapominając o podwyżce VATu" ;)

    --
    xbartx