eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 18:52:27
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "wk" <b...@p...onetABC.pl> writes:

    > Od 8 lat robie zakupy karta i nie zauwazylem zeby choc raz sprzedawca
    > porownywal numer karty z tym z terminala.
    > Od biedy sprawdzaja date waznosci i porownuja podpis (jak im sie chce).

    Podpis? W 9 wypadkach na 10 sprzedawca klika guzikiem zanim zdążę
    podpisać... 8-) Ale naklejka o sprawdzaniu numerów na POSach jest.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1