eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank brzytwy sie chwyta??? Czyli smrod w kiblu.Re: mBank brzytwy sie chwyta??? Czyli smrod w kiblu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof 'Szary' Kowalski <S...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank brzytwy sie chwyta??? Czyli smrod w kiblu.
    Date: Wed, 06 Feb 2002 09:21:51 +0100
    Organization: PPS-L ;-) czyli soc-lib :-)))
    Lines: 44
    Message-ID: <f...@4...com>
    References: <h...@4...com> <a3qo6t$dkj$1@news.tpi.pl>
    Reply-To: S...@p...onet.pl
    NNTP-Posting-Host: pi67.katowice.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1012983711 21888 217.96.214.67 (6 Feb 2002 08:21:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Feb 2002 08:21:51 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8 PL beta 6/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:160907
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 6 Feb 2002 09:05:35 +0100, "WaSyL" <w...@c...pl>
    wrote:

    >"Krzysztof 'Szary' Kowalski" <S...@p...onet.pl> wrote in
    >message news:h3l16uohrmq33jck7mth2p9peevtl1b35k@4ax.com...
    >>
    >> A tak sie ladnie zapowiadaly poczatki tego banku, dyskusje z
    >> klientami, wychodzenie naprzeciw ich zyczeniom...
    >> Wszystko ma swoj kres, tylko dlaczego tak szybki???
    >>
    >
    >Banki to nie Matka teresa z Kalkuty, tylko instytucje majace realizowac swoj
    >statutowy cel, czyli nie robienie dobrze klientom (jak sie niektorym wydaje)
    >tylko robienie dobrze sobie i udzialowcom. A szybki kres - przeciez kryzys
    >jest, nie ?

    A co ma kryzys wspolnego z faktem dezinformacji klientow? Jesli mnie
    informuje p r z e d s t a w i c i e l, ze NIE zabierze mi 15 zl.
    to gdy nastepnie zabierze, jest zwyczajnym bajzlem organizacyjnym,
    a nie bankiem ani Matka Teresa. Nie mowiac o pogarszajacej sie
    opinii.

    Zapominasz, ze 'swoj cel' zrealizuje wylacznie gdy 'zrobi dobrze
    klientowi', gdyz klient ma juz na szczescie mozliwosc wyboru.

    Albo inny fakt, regulaminowy: mBank zostawia sobie 45 dni na zmiane
    decyzji o kartach, a ile zostawil na zmiane decyzji emerytom majacym
    swe konta w mBanku (o ile potwierdzi sie wiesc o przyczynie braku
    emerytury - SYBIR)?

    Staraj sie jednak nie zapominac, ze gdzie jak gdzie, ale w
    kapitalizmie sa dwie wysoko umawiajace sie strony, jednostronna chec
    parcia do korzysci z nie liczeniem sie z partnerem jakby byla z
    poprzedniej epoki...

    Dla mnie naturalnym zachowaniem banku byloby przypomnienie faktow
    regulaminowych w momencie zmiany zasad gry, i to jest krok z
    dziedziny elegancji, dobrego wychowania, a nie statutowego celu.
    Tak sie zachowuje handlarz rzodkiewka, a nie powazna instytucja.

    Lichwa, panie dziejku, i nic wiecej. :-)))

    --
    KK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 06.02.02 10:35 AMRA

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1