    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank cd
    Date: Thu, 03 Jun 2004 12:51:22 +0200

    Użytkownik LUZYTA napisał:

    > Wow ;-)

    Tak, tak, kurka. Wypelniem formularz w sobote ostatnia, w poniedzialek
    zadzwonili, dzisiaj mam umowe.

    > No spytaj, czy byliby tacy uprzejmi.... :-)
    > Dołącz jakąś karteczkę w stylu "pilna aktywacja rachunku" :p
    > Myśle, że będą wiedzieć do kogo to wysłać ;-)

    Eeeeeee, ja myslalem, ze to tak domyslnie, za darmo i z pocalowaniem
    reki. ;-))))) Nie chce mi sie sciemniac, tym bardziej, ze to daleko jest
    (musze sie przez centrum miasta przewalic).

    > Jak pójdziesz, do zdaj potem relację, plizzz :)

    No tak, wyszlo szydlo z wora. Chcialas ze mnie zrobic krolika
    doswiadczalnego. ;-))) Nieladnie. Poniewaz leniwy jestem to zalatwie
    sprawe standardowo, czyli wsadze umowe w koprete.

    Hmmm, jeszcze wysle to jako polecony za potwierdzeniem odbioru. Ciekawe
    czy sie mbank wkurzy jak za to zaplaci (no bo na kopercie wyraznie jest,
    ze to oni placa za list).

    Bartol