    From: "Mariusz" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - chcialbym miec karte z chipem
    Date: Mon, 9 Mar 2009 18:00:42 +0100

    Użytkownik "piotrliwszic" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:535ee016-bfc6-4805-bc15-ca7af240c812@t3g2000yqa
    .googlegroups.com...
    On 8 Mar, 18:39, Kinky <d...@h...com> wrote:
    . Posiada ona jedynie pasek magnetyczny, a ja chcialbym miec karte

    >Tej karty nie potwierdza się, ani podpisem, ani pinem. Za każdym razem
    >gdy jej używałem nikt nie prosił o podpis czy pin, więc nie wiem czy
    >jest taka dobra,
    >Często za to proszą o mój dowód czy moje nazwisko jest na karcie.

    Wczesniejszy post nie poszedl tak jak powinien, za ten ma byc tutaj. Nie
    wiem, gdzie ty tej karty uzywasz, bo ja odkad mam chip, to sprzedawcy zawsze
    go uzywaja i zawsze potwierdzam operacje pinem. Zadnych podpisow, ani
    tymbardziej dowodu, to juz rotfl. Jakby jakikolwiek sprzedawca chcial mnie
    wylegitymowac za to, ze chce cos u niego kupic, to bym go niezle wysmial i
    tyle by mnie widzieli.