  • Data: 2003-04-06 17:50:53
    Temat: Re: mBank czy Inteligo ?
    Od: "Marcin" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości
    news:b6poqg$kj$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > To akurat nie ma znaczenia. Bo reszta numeru tak czy inaczej musi do
    liczby
    > kontrolnej pasowac, wiec nie zmienia to w zaden sposob prawdopodobienstwa
    > niewychwycenia przez algorytm weryfikujacy przypadkowej pomylki. Nawet
    chyba
    > nieco zmniejsza, bo blad w cyfrach kontrolnych wylapywany jest od razu :).

    Przyznam sie od razu, ze na to nie wpadlem aby reszte numeru dopasowac do
    liczby kontrolnej...
    Pomyslalem raczej o tym, ze po prostu uzupelnili numer...
    (jakies uniwerslane numery kontrolne czy cos).

    Moze to przez to, ze mam konto w marmurkowym PKO BP i tamten numer
    nie jest zgodny z norma na pewno (jest za krotki) i przy przelewach trzeba
    go
    sztucznie rozszerzac. Ale otrzymalem niedawno od PKO BP
    maila z informacja, ze wkrotce maja zmieniac numery kont na zgodne z
    norma...

    Pzodrawiam

    Marcin