eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - da się frontem do klientaRe: mBank - da się frontem do klienta
  • Data: 2014-01-25 10:27:34
    Temat: Re: mBank - da się frontem do klienta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 24 Jan 2014 18:58:29 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):
    > Przedwczoraj nieźle się zirytowałem na mBank. Okazało się, że w sierpniu
    > 2013 w którejś z kolei zmianie TOiP przemycili opłatę za konto walutowe,
    > wcześniej bezwarunkowo bezpłatne. I tak sobie skubali 2,49EUR co miesiąc z
    > osadu na koncie, póki się nie zorientowałem dwa dni temu.
    > Wczoraj zleciłem zamknięcie tego konta i złożyłem reklamację, powołując się
    > na wolę dalszej współpracy, chociaż babka na infolinii bardzo niechętnie ją
    > przyjęła jako bezzasadną. Bo i wszystko odbyło się zgodnie z procedurami, a
    > jakże.
    > Już sobie w myślach układałem odpowiedź na reklamację z opisami rzeczy,
    > które mogą sobie zrobić z tymi 30zł. I że za te 30 srebrników tracą
    > klienta, a tu niespodzianka - już dziś odpowiedź, do tego pozytywna. 7,48
    > EUR z powrotem na koncie i zachęta do dalszej współpracy. Oby tak dalej.

    Ale zaraz - zaproponowali ci indywidualny cennik, czy teraz bedzie
    2.49, ale klient zostal uswiadomiony ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1