  • Data: 2012-03-10 12:10:25
    Temat: Re: mBank - duża podwyżka opłaty za KK
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kosztuje 72 zł rocznie. Kartą kredytową mBanku wydałem w ostatnim roku
    > 32 tyś zł.

    32 tysiące -> 32 tys[iące] -> 32 tys., skąd więc "ś"?

    > Dla mnie mBank jest najwygodniejszym bankiem na rynku i chociaż różne
    > rodzaju produktów są lepsze w innych bankach to jako całość oferta jest
    > dla mnie najlepsza.

    To był mój podstawowy bank, miałem tam debetówkę, kredytówkę i limit
    kredytowy. Teraz pozostał mi tam w zasadzie niezły interfejs do robienia
    przelewów i tyle. Inne banki oferują wypłaty ze wszystkich bankomatów
    nie za 5 PLN, tylko za free, podobnie z kartą. Jakoś nie bardzo chce mi
    się liczyć transakcje i kwoty. Poprzednia cena za KK była jeszcze do
    przyjęcia, ale ta nowa już nie bardzo.

    A więc rzeź wodnych zwierzaków (rybki, delfinki) w toku!

    --
    Grzexs