  • Data: 2002-06-19 20:30:30
    Temat: Re: mBank e-Lukas a przesiadka na Linuxa !
    Od: "Jerzy Zielinski" <j...@t...debica.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz P" <s...@a...net> napisał w wiadomości
    news:3D10B0FF.8080201@astercity.net...
    > E, wcale nie, czego dowodem ja jestem.
    [cut o niekompetencji mLinka]
    > No i gdzie ta bezpłatnośc mBanku, skoro muszę Windowsy sobie kupić ...

    mBank działa bezproblemowo z NN4.7 NN6.0 Mozilla (wszystkie do 1.0
    włącznie)
    pod Linuxem i Windowsem
    Sam używam - więc nie opowiadaj że nie działa.

    ps. Z mozillą i mbankiem jest tylko taki problem że jak w konfiguracji
    mozilli zablokujesz otwieranie niezamówionych okienek (przydatne przy
    upierdliwych pop-upach) to w mbanku nie chcą się przeładowywać framesety,
    nie chciało mi sie dociekać czy to wina mbanku czy mozilli

    --
    Jurek Zielinski