  • Data: 2010-02-08 12:37:17
    Temat: Re: mBank ,eKonto i przelewy zagraniczne w Euro
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poszukaj sobie bank tradycyjny, gdzie przelewy SEPA sa rowniez za ok.
    > 5zl a bedziesz mogl wplacac EUR w gotowce na konto walutowe. EUR kupisz
    > sobie taniej np. w kantorze.

    dokładnie, jeżeli chcesz wpłacać walutę na konto w mBanku jest do bani =
    nie da się

    > Po co meczyc sie z bankiem wirtualnym i
    > kupowac walute od banku bo wysokim kursie (do mbanku nie wplacisz EUR w
    > gotowce).

    z tymi kursami to jest jednak różnie, w piątek kupowałem euro i w BRE
    (Multibank) kurs był ok. 1gr wyższy niż w kantorze

    wykonałem przelew (SEPA) z Multibanku za 5 zł, ale od 1.04 za taki
    przelew Multi liczy sobie 20 zł!!! ;-(

    czyli przed założeniem konta lepiej sprawdzić TOiP...i oczywiści pomysł
    z kontem i kartą w Polbanku jest najlepszy ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS