  • Data: 2010-02-08 09:09:55
    Temat: Re: mBank ,eKonto i przelewy zagraniczne w Euro
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
    news:hkoetg$p9e$1@news.interia.pl...
    > "Jacek23" news:4b6f4570$1@news.home.net.pl

    > Czesc.

    > Dobry wybór :)

    > A to juz nie jest taki fajny pomysl a raczej przeznaczenie eKonta w
    > mBanku.
    > Tak jak napisali poprzednicy - zalóz sobie konto w banku, który oferuje
    > Tobie:
    > 1. Darmowe prowadzenie konta walutowego
    > 2. tanie przelewy zagraniczne w euro

    > byc 0zl i nigdy nic
    >
    > Dokladnie. Ale powiedz mi po co Ci konto skoro bedzie na nim 0 PLNów ;)

    Bo nie zawsze bedzie z tego korzystac, taskie trudne do zrozumienia?
    Napisal wyraznie, ze konto na potrzeby ebay.
    Czyli zasili konto tylko w momencie zakupu.
    Ja mam dokladnie tak samo:) Mam jedno konto tylko do obracania na ebay:)))
    to bardzo wygodne i praktyczne. Tak samo np. tel kom. ktory jest podany w
    ogloszeniu:) jak dzwoni to wiadomo w jakiej sprawie:)) i tez na telefonie
    jest zero.