eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank gdzie się podziała lista odbiorcówRe: mBank gdzie się podziała lista odbiorców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <rb2ta6$mng$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    In-Reply-To: <rb2ta6$mng$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Subject: Re: mBank gdzie się podziała lista odbiorców
    Date: Mon, 1 Jun 2020 15:35:38 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 52
    Message-ID: <5ed5042d$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.92.175
    X-Trace: 1591018541 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17347 83.26.92.175:59392
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3080
    X-Received-Body-CRC: 1765915676
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:651580
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:rb2ta6$mng$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    >Co jakiś czas w ST mBanku znika to do czego się przyzwyczajam.
    >Czy za tą upierdliwością stoi jakaś filozofia?

    >Jak syn kuzynki mi opowiadał, że zawodowo zajmuje się przestawianiem
    >półek w sklepach to nie mogłem uwierzyć, że taka profesja w ogóle
    >istnieje.
    >Jak mi się zdarzało odkrywać, że znów nie mogę znaleźć tego co mam na
    >liście do kupienia to myślałem, że jakiś baran w sklepie znów nie
    >pomyślał. A tu się okazuje, że to jest celowa złośliwość.

    W sklepie to ma sens - obejrzysz inne polki, moze cos kupisz :-)

    >Czy coś podobnego dotyczy ST banków?
    >Kiedyś jak kliknąłem w konto to był wykres obejmujący również
    >przyszłe zdarzenia. Pozwalało mi to łatwo zobaczyć na kiedy i ile mam
    >do mBanku przelać. Jakiś czas temu wykres zniknął - a może nie umiem
    >się do niego doklikać.
    >Ostatnio zniknęła mi lista wybranych odbiorców. Od dawna korzystałem
    >tylko z tej listy i wszystkie przelewy robiło mi się szybko. Teraz
    >muszę wyszukiwać odbiorcy w całej długiej liście.
    >Mam wrażenie, że ktoś robi wszystko, aby mnie zniechęcić do ST.

    IMO - nie to im przyswieca.
    Ale widac - chca cos zmieniac. Moze dla samej zmiany, moze dla
    nagrody.

    Ten ich przedostatni interfejs byl IMO okropny.
    Obecny niewiele lepszy, ale IMO cos tam staraja sie poprawic.
    Czyzby klienci zaczeli opuszczac bank ?
    Troche bardziej uporzadkowany, logiczny - ale kompletnie niewygodny.

    Liste odbiorcow masz w Platnosci, trzecia kolumna na dole.
    Tylko jakos pusta mi sie zrobila, jeden odbiorca.

    A nie, kliknalem n-ty raz - sa odbiorcy. Oby wszyscy.
    Kliknalem jeszcze raz - znikli.

    Powyzej w menu - lista platnosci.
    Wykresu nie ma, platnosci sa ... ale juz np polisy czekajacej na
    pobranie nie bylo.

    I jeszcze wydaja pieniadze na nagrody.
    A oby sie tam dalo negatywnie zaglosowac.

    Ale inne banki ... tez zle :-)

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1