  • Data: 2004-07-03 01:02:34
    Temat: Re: mBank hasla sms'em
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pffffffffffff!
    > http://www.dns.com.pl/WWW/News.nsf/Bitmaps/rsa_ulotk
    a_mobile/$FILE/RSA%
    20Mobile.pdf
    > http://integrator.solidex.pl/index.phtml?php_wid=59&
    php_aid=5

    > Jak RSA coś takiego zrobiło to prawdopodobnie jest to bezpieczne.

    sciemniaja na maxa w mbanku. co z tego, ze np bzwbk ma takie rozwiazanie?
    tak samo nie interesuja ich linki jakie im poslalem, Twoje tez.

    wole konkretna odmowna odpowiedz niz wymijajaca scieme jaka mi przyslala
    w odpowiedzi Anna Pinkowska z wydzialu rozwoju kanalow. moze to i jest
    wydzial od kanalow, ale jakich? :P

    pozdr.
    marcin

    PS. a moze ktos tez chce do niej napisac?
    mail ma taki: A...@b...com.pl