  • Data: 2003-06-06 22:01:38
    Temat: Re: mBank i Inteligo
    Od: "Mentos" <m...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja konto założyłem w Inteligo w ostatnio niedziele. Formularz wypełniłem
    > przez Internet. Na potwierdzenie danych czekałem jakieś 60-90 minut. Sam
    > byłem zaskoczony że zadzwonili z czymś takim w niedziele, w godzinach już
    > poźno popołudniowych...

    Identyczna sytuacja u mnie. Wniosek wypelnilem kolo polnocy z soboty na
    niedziele
    W niedziele zadzwonil konsultatnt a w piatek mialem w 100% aktywne konto.
    dla kontrastu
    Zonie zakladam konto w mBanku (ja juz mam) w niedziele mija 2 tygodnie.
    Udalo im sie do niej dodzwonic po wielu nieudanych probach (zawsze dzwonili
    w nieodpowiednim momencie, a nie chcieli sie umowic na konkretna godzine),
    ale umowy oczywiscie nadal nie ma.
    Jak ja zakladalem konto w mBanku to trwalo to znacznie krocej

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335