  • Data: 2003-05-11 22:46:34
    Temat: Re: mBank i Multibank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WaSyL wrote:
    > Jezeli juz porowinujemy tak bezposrednio Mille i Multi, to tez nie
    > popisales sie szczegolami.

    No wlasnie nawet nie zaczalem porownywac, bo czekam na twoj typ - jak
    rozumiem to Millennium?

    > W mille masz darmowe wyplaty w euronecie i wlasnych (10 sztuk
    > miesiecznie). w 90% wystarcza, wiekszosc transakcji i tak jest
    > bezgotowkowa. Co wiecej, biorac pod uwage wyplaty w obcych ATMach
    > roznice zaczynaja byc znaczne:
    > 1.5PLN na operacji. Przy wybraniu sie za granice dyspproporcja
    > jeszcze bardziej sie zwieksza: 6.5PLN na jednej operacji. Nie
    > piszac juz o kursach walutowych.

    Tak - dostep do Millennetu + oplaty za przelewy - z czego czesciej
    korzystasz? ;)
    akich oplat za wszystko znalazloby sie jeszcze troche - pamietaj tez,
    ze 10 darmowych wyplat to chyba nie we wszystkich opcjach, tylko w
    jednej jest - w tym koncie, ktore ja mam - oplaty bodaj dalej sa...
    No wiec... ;)

    finansowej. I
    > tutaj oprocentowanie nie ma znaczenia, to sa groszowe sprawy.

    Widzisz - bierzesz przyklad z siebie lub ze mnie - a o czym to
    swiadczy?
    Czy uwazasz, ze wszyscy tez z niego nie korzystaja? ;)
    To tak jak z KK...

    > Reasumujac, taniosc multi jest pozorna, bo odnosi sie do typowych
    > zastosowan typu zycie w miescie (z euronetem pod pacha) i platnosci
    > przelewewami za produkty/uslugi. I za wyskoki poza ten model sie

    Ale to jest bank dla klientow masowych - i wszelkie oplaty musisz
    ujednolicic. Z takiego ujednolicenia wynika tylko to, ze za czesc
    zaplacisz wiecej, za czesc mniej.
    Owszem - jesli wyjezdzasz czesto zagranice, to Multi jest do dupy, ale
    jesli robisz duzo przelewow - i wyciagasz kase tylko z Euronetu - juz
    jest ok - chociaz mBank bylby jeszcze lepszy.
    Jak dla mnie - Multi ma to dobre, ze ma sporo dobrych produktow po
    dobrej cenie - ma VC, teraz ma miec (probuja wlasnie) KK pod lokate,
    ma darmowe przelewy i darmowe PZ, darmowe wyplaty z Euronetu (chociaz
    po to i tak trzymam Fortisa) itp., itd. I to mi odpowiada - jesli bede
    mial podobny bank z lepszymi cenami to bez wahania tam przeniose swoja
    kase....
    Ale Millennium -wybacz nie spelnia tych wymagan (w moim przypadku).

    > Oczywiscie to ironia z ta nieformalna grupa wsparcia dla BRE, ale
    > niektore posty daja do myslenia.

    Alez oczywiscie - daje do myslenia - moze po prostu dba o swoj
    wizerunek w sieci, podczas gdy inne banki najwyzej potrafia wyslac
    pracownikow (jesli juz)

    > hehe, dobrze wiesz, ze nie istnieje idealny bank dla wszystkich.

    Ano wlasnie :)
    Aczkolwiek ja uwazam, ze jak sie ma kase - to juz takiego problemu nie
    ma duzego hehehe