  • Data: 2003-03-17 22:50:41
    Temat: Re: mBank i abonament RTV
    Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie.
    > Więc może tak:
    > 1. Idź na pocztę
    > 2. Panienkę z okienka poproś o podanie numeru konta.
    > 3. Jeśli nie pomoże poproś przełożonego i spytaj się go na jakiej
    > podstawie (Dziennik Ustaw rok,numer,pozycja) nie podaje Ci numeru konta.
    > KJ

    ad 1/ byłem
    ad2/ poprosiłem - dostałem bez problemu
    ad3/ nie dotyczy patrz 2

    wstukałem to wszystko w zlecenie stałe do mBanku, kazałem powtarzać zlecenie
    na 14,90 w dn. 14 każdego miesiąca przez rok cały,
    klepnąłem zatwierdź, system wydrukował potwierdzenie. Za dwa dni patrzę w
    historie rachunku i widzę, ze w tej samej dacie RUP W-wa Śródmieście odesłał
    mi 14,90 bank to zaksięgował jako przelew przychodzący /mam wydruk.
    Zapytałem się Pani Rzecznik PP dlaczego nie chcą mojej wpłaty a Ona na to
    .............. patrz początek wątku.............

    Pzdr
    BogdanK