  • Data: 2003-03-17 22:51:27
    Temat: Re: mBank i abonament RTV
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 17 Mar 2003 23:43:40 +0100,
    osoba podpisana: Bogdan K <b...@p...onet.pl>
    napisała:

    > No nie bardzo ........bo co przez to rozumie Poczta to masz tutaj
    > http://www.poczta-polska.pl/aktualnosci/index.html#1
    5
    Ale tam cały czas jest mowa o jakimś stałym zleceniu (czyli "poleceniu
    zapłaty dla ubogich" :-) ) a nie o przelewie dosłownie. IMHO pani
    rzecznik jest niedouczona i być może należałoby to zasygnalizować jej
    przełożonym. A może faktycznie jest tak, że PP chce sobie dorobić
    i(chyba niezgodnie z prawem) zabronić wpłat na konta.
    KJ

    --
    GNU is Not Unix