  • Data: 2003-03-18 10:01:03
    Temat: Re: mBank i abonament RTV
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Staszewski napisał:

    > Coś ten rzecznik niedouczony jakiś. Moja poczta (RUP Łódź nr rach:
    > 13201449-990864-17004-100-0-0) przyjmuje od dobrego roku. Ciekaw jestem
    > co Ci KRRiTV odpisze.

    Przyjmuja spokojnie platnosci zleceniem stalym (czyli bez podania
    okresu, jest tylko data przelewu). Co wiecej kontroluja ile kasy wplywa.
    Jak w zeszlym roku zmienila sie oplata, a ja tego nie poprawilem, to
    dostalem uprzejme pismo, ze zalegam tyle i tyle za okreslone miesiace.
    Zleca puszczam z Inteligo.

    Dotarcie do numeru konta, to meka. Na poczcie podali mi numer konta ze
    slaszem "/" (!?). Musialem zadzwonic do ichnego banku i wyjasniac. potem
    zmienili numer konta i zlecenie wrocilo. Poniewaz na poczte nie bede
    biegal, bo szkoda czasu poszperalem w Inecie i znalalzem telefon do
    odpowiednej osoby w moim RUPie. Zadzwonilem i sie dowiedzialem. Czy Ci
    pocztowi debile nie mogliby umiescic tego numeru w jakims sensownym i
    latwo dostepnym miejscu? No tak, ale wtedy pani Kazia stracilaby prace i
    prezes poczty musialby sie tlumaczyc przed Hausnerem, Millerem i
    parlamentem. No, ale zwlailby wszystko na RPP i zostalby uniewinniony. :-(((

    Bartol