  • Data: 2008-04-02 14:18:14
    Temat: Re: mBank i dvdcrave.com
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Caldrith pisze:

    > placilem tam karta debetowa inteligo, ktora rowniez jest VE...

    Ok, w takim razie już jedna kwestia rozwiązana.

    Skoro ustaliłeś limity (zaznaczam od razu, że limit na transakcje
    internetowe jest zależny od limitu na transakcje bezgotówkowe, które
    sobie już sam ustalasz w serwisie transakcyjnym). Jeśli wartość
    transakcji nie przekracza limitu transakcji internetowych, oraz
    transakcji bezgotówkowych to jedyne co mi przychodzi to:

    a) sklep nie chce honorować kart mBanku - może mają jakąś bazę kart
    banków, których VE działają, co by przyspieszyć autoryzacje i jeszcze
    tego nie zaktualizowali

    b) podajesz inne dane niż te, które ma bank

    Proponuję skierować do sklepu zapytanie z prośbą o wyjaśnienie dlaczego
    karta nie jest przyjmowana. Jednocześnie, możesz (odpowiednio
    przerabiając) wystosować do sklepu taką formułkę:

    > "The card I am trying to make the transaction with is not a common Visa credit card
    - it's a prepaid Visa card for internet (MO/TO) shopping only. Please try to make the
    transaction as MO/TO rather then a regular credit card transaction. This transaction
    will be rejected if you do not process the transaction as an electronic commerce or
    MOTO merchant (with proper indicators in the authorisation request). Please make sure
    if you process the transaction properly. For any additional information please
    contact k...@m...com.pl"

    Zmień tylko, prepaid na debit, Visa na Visa Electron i popraw, zdanie
    dotyczące jej funkcjonalności - czyt. nie służy TYLKO ale TAKŻE do
    transakcji internetowych, w przeciwieństwie do eKARTY.

    Pozdrawiam,
    Kamil,
    mRadny