    From: "Round" <r...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank i millenet
    Date: 7 Sep 2006 22:51:10 +0200

    > Bo jesli dobrze policzysz to przy krótszym okresie będziesz miał
    > nieobelkowane odsetki...;-)
    > Slavekk

    No, pewnie tak, ale w obu przypadkach tak można zrobić, by nie był naliczany
    podatek np. okres co 4 dni da większe zyski z upływem czasu, niż ten co 12 dni,
    przy takiej metodzie kapitalizacji... Przynajniej w teorii.

    A Tobie to z tym podatkiem działa? Nic nie korygują?
    W inteligo mam dla każdej lokaty info: odsetki zaksięgowane od początku roku i
    kwota podatku pobranego od początku roku. Nie wiem po co to gromadzą. Może
    wykonają jakieś korekty, ale ja lokat nie odnawiam tam nigdy (zresztą mają
    wybór zaledwie kilku), dlatego może nie mieli okazji, albo przeoczyłem coś.

    Round