eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hoteluRe: mBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu
  • Data: 2014-08-16 20:54:53
    Temat: Re: mBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 16 Aug 2014, Krzysztof Halasa wrote:

    > Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> writes:
    >
    >> Może i niemożliwe, ale to nie ja tak twierdzę tylko mLinia, zresztą
    >> podobne wyjasnienie mBank podaje tutaj:
    >
    > To bez znaczenia, jeśli coś jest niemożliwe to żadna mLinia tego nie
    > zmieni.

    OK, napisałem to ze względów wizerunkowych, bo wolę żeby to mLinia
    uchodziła za tych co wypisują/mówią rzeczy niemożliwe (a nie ja) ;).

    >> http://www.mbank.pl/forum/watek,997324,,2.html
    >> [...]"Karty mBanku są wydawane w technologii z mikroprocesorem i jeśli
    >> terminal jest przystosowany do obsługi kart w tej technologii to ze
    >> względów bezpieczeństwa wymagane jest, aby dane zostały pobrane z chipu a
    >> nie z paska magnetycznego. Zdarza się jednak, że zapytanie do banku
    >> wysyłane jest inaczej." [...]
    >
    > To nie ma zastosowania do transakcji "bez obecności karty".

    Może i nie ma zastosowania ale jak przejrzysz wątek w którym to
    tłumaczenie się pojawiło to zostało ono podane przez pracownika mBanku w
    kontekscie identycznej sytuacji jak opisana przeze mnie (rezerwacja
    hotelu), co w sumie potwierdza, że zakładając, że to co Ty piszesz jest
    prawdą to tłumaczenia hotelu są z czapy (jak jest w rzeczywistości to nie
    mnie osądzać).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1