    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank i reaktywacja ekonta
    Date: Thu, 3 Sep 2009 12:33:13 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 13:55:52 +0200, corner napisał(a):

    > Tak na moje oko, to nowa lista haseł została wysłana pocztą zanim
    > zmieniłeś sposób autoryzacji. Gdybyś go nie zmienił, dostałbyś listę i
    > cieszył się z nowej. No ale zmieniłeś, ale zapewne już po wysłaniu nowej
    > listy.

    Osoba, która ponownie aktywowała konto nie była informowana o żadnej
    liście haseł, ani tym bardziej o jej wysyłce. Co więcej, przy reaktywacji
    trzeba było już wklepać jakiś kod, który przyszedł na telefon komórkowy.
    Dlatego dalej IMO jest to pewne niedopracowanie procedur (bug), dosyć
    specyficzne, ale jak widać, możliwe.

    Xenocide