  • Data: 2004-10-28 15:54:54
    Temat: Re: mBank i wyciagi historyczne
    Od: "Krab" <_...@h...pl__> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nissak" <d...@N...in.lublin.pl> napisał w wiadomości
    > haloo,cos tu nie tak, moze dorobmy pozycje "Zobacz Wyciagi" i niech
    pobiera
    > 100zl jako
    > zamowienie 20 wyciagow hurtem w wersji papierowej po 5zl kazdy
    >
    > dla mnie to Cios ponizej Pasa, powinno byc albo wyraznie zaznaczone co to
    > "Kopia wyciagu"
    > a juz calkiem powinno byc jakies potwierdzenie TAK/NIE. Glupi JavaScript
    > obsluguje Confirme
    > ale widac komus zalezalo na robieniu klienta na szaro
    >
    > WSTYD Panie mBank

    pisalem o tym kilka zaledwie dni temu
    - nalezy zadzwonic i zlozyc reklamacje - zadanie anulowania transakcji
    dokonanej przez internet
    - pani zgodnie z rozkazem wodzow mowi ze to niemozliwe, mimo to zadamy
    przyjecia reklamacji - powolujac sie na ustawe o operacjach zdalnych -
    zamowienie internetowe
    - pieniadze zostana ci zwrocone, a kopie i tak otrzymasz do domu

    jesli by sie stawiali okoniem - wygrywasz przed kazdym urzedem bez zadnego
    problemu
    ps
    mbank jest suczka ! (podbno - tak twierdza ichni wodzowie - pewnie wiedza z
    doswiadczenia ;-)))