  • Data: 2003-03-28 20:35:33
    Temat: Re: mBank info o niewykonanych przelewach
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "B.Szlachetko" <b...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnb88kvs.7o4.bodek@condor.ita.pwr.wroc.pl...
    > Hej!
    > Gdzie w serwisie mBanku jest info na temat niewykonanych przelewów i
    > przyczyn takiego stanu?
    > Ja zleciłem przelew z Emax na Ekonto i potem na mBiznes (coby Vat
    > zapłacić) a tu nici. Kapustka została na Ekoncie i w efekcie mam 3 dni
    > opóźnienia w opłacie VAT. Jak mogła byc przyczyna?

    Ja raz na m-c robię przegląd historii i patrzę czy wyszły SZP i czy wszystko
    opłaciłem
    Parę dni temu pekao sa zrobiło na mnie duże wrażenie: przysłało mi list że
    dniu takim a takim nie wyszło ZSL
    bo zabrakło środków, pełne info

    ps jak już pisałem kiedyś konta nie mam tam od ponad roku ale i tak mnie
    mile zaskoczyło

    Pozdrawiam
    Arek