  • Data: 2004-02-10 11:07:00
    Temat: Re: mBank - jako pracodawca to dno
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik D.A. d...@w...pl ...

    > na umowę-zlecenie.
    >
    > Opowiem Ci jak sprawy wygladaja z mojego doswiadczenia: 3,5 roku pracy
    > w US. Urzad skarbowy w kwestii zatrudnienia rzadzi sie troche innymi
    > prawami niz firma "prywatna". Czy slyszales kiedys o dyscyplinie
    > budrzetowej? To jest powod dla ktorego US nie moze zatrudnic czlowieka
    > na umowe o prace gdy nie ma wolnych etatow. W US pracuje dosyc duzo
    > kobiet i gdy taka pojdzie rodzic to: 1. nie ma komu pracowac, 2. etat
    > jest zablokowany - nie mozna zatrudnic w to miejsce nowego pracownika.

    To co piszesz jest straszne. US nie zatrudnia na umowę o pracę tylko
    "ślizga" sie po umowach-zleceniach ze względu na sprawy socjalne. Do czego
    to doszło - a my się dziwimy że pracodawca prywatny wykorzystuje
    pracowników. Ale w sumie pisząc to, zaprzeczyłeś jakoby US różnił sie od
    prywaciarzy. :)
    Dobrze ze nie napisałeś że jak juzjest wolny etat, to wtedy nikt nie patrzy
    czy jest to młoda, perspektywiczna osoba, czy też ktoś kto zaraz zajdzie w
    ciążę - liczy sie tylko to, kto kogo zna, widziałem to nie raz.

    > Poza tym nikt przy zdrowych zmyslach nie zatrudni na um.zlec.
    > pracownika merytorycznego. Tacy ludzie pracuja na stanowiskach
    > "pomocniczych".

    Bzdury waść piszesz, chociaż teoretycznie tak powinno być. Nie będę
    wymieniał z nazwy bo i po co, ale znam przynajmniej jeden US gdzie gro
    pracy wykonują zleceniowcy, i wierz mi - nie jest to tylko kopertowanie...

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")