  • Data: 2010-05-16 10:23:21
    Temat: Re: mBank - jesteś lojalnym klientem - karta kredytowa
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-15 19:31, Jacek Osiecki pisze:
    > A jakie znaczenie mają procenty? Jak ktoś potrzebuje kredytu, to są lepsze
    > i tańsze narzędzia. Za to karty mBanku są drogie, limity zwalniające od
    > opłat bardzo wysokie, żadnych profitów...

    Są lepsze i tańsze narzędzia ale nie ma ich znowu tak dużo. Kredyty
    odnawialne też mają zbliżone oprocentowanie. Poza tym w mBanku mając KK
    Gold/Platinum masz także preferencyjne oprocentowanie kredytu odnawialnego.

    Do tego mBank ma sensowne zniżki w kilku sklepach w jakich ja kupuję.
    Taka zniżka może wyjść dużo bardziej korzystnie niż np. 1% cashback przy
    braku zniżek. I mam tu na myśli np. perspektywę roku korzystania z karty.

    Dodatkowo wymieniłbym rewelacyjne możliwości ustalania limitów na karcie
    w podziale chyba na wszystko co możliwe.

    Osobiście np. na karcie Alior zarobiłem ok. 320 PLN, kiedyś na KK Citi
    obiektywnie podobnie lub nawet więcej (prezenty z BP), na mBankowej
    miałem przez 3 miesiące zerowe oprocentowanie (to nie wiem jak wycenić
    "zysk", pewnie jakieś kilkadziesiąt PLN zarobiła ta kwota na rachunku
    oszczędnościowym) i ok. 150-250 PLN zarobiłem na rabatach jakie posiada
    ichniejsza karta.

    Produkty trzeba dobierać pod siebie. Jednemu KK mBank wyjdzie
    korzystniej niż Citi czy Alior.

    --
    Mithos