eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - kary platnicze przychodza w rozdartych kopertach !!!Re: mBank - kary platnicze przychodza w rozdartych kopertach !!!
  • Data: 2003-04-04 14:36:32
    Temat: Re: mBank - kary platnicze przychodza w rozdartych kopertach !!!
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytania:

    Czy jesli jest jakas szajka na poczcie, ktora otwiera koperty
    z nadrukiem Centrum Kart i Czekow,
    i jesli oni kopija karty (jak dyskietki) - przeciez to mozliwe,
    to czy PIN jest kopiowany rowniez?
    Bo podobno PIN jest zapisany w karcie!
    Niby, ze zaszyfrowany, ale ja nie wierze w szyfry :-)

    Jak zmusic mBank, aby przyslal mi nowa karte inaczej
    niz zwyklym listem. Np. poleconym, lub kurierem (moge pokryc koszty).
    Ostatecznie w czystek kopercie bez nadruku Centrum Kart i Czekow.

    Dzieki,

    latet