  • Data: 2013-06-15 08:12:13
    Temat: Re: [mBank] kidle 5 za wydanie 3000 zł i roczną wierność
    Od: Pablo25 <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A ktoś wie jak postępować z mbankiem, który stwierdza ,,brak zdolności
    > kredytowej" przy wnioskowaniu o tą kartę przez linka z groupona z
    > minimalnym limitem (3 tys.), a jednocześnie atakuje w serwisie
    > transakcyjnym ofertami (potwierdzonymi na mlinii, że pod te oferty
    > zdolność jest) na kredyty, limity i karty na wielokrotnie większe kwoty
    > (oferta gwarantowana, 100% przyznawalności itp. - przynajmniej tak
    > piszą). Zresztą o nic poza dochodem netto (kilka średnich) we wniosku
    > nie pytają, a decyzja przychodzi po kilku minutach.

    A u mnie sytuacja jest odwrotna; zadnych ofert kredytowych dla ciebie w
    mbank nigdy nie mialem i nie mam,tylko depozytowe.
    W kwietniu wydana zostala mi karta world z limitem 10tys na podstawie
    standardowego wniosku,bez zadnych dokumentow; a ostatnio zamienilem
    posiadana karte miles&more z limitem 10tys na opcje premium,pomimo ze
    dochodu 10tys nie mam,takze bez zadnych papierkow.
    Nieprzewidywalne jest procesownie kredytowe w mbanku,w moim przypadku
    podobno istotne byly obroty na koncie + historia w BIK