  • Data: 2009-11-27 08:55:51
    Temat: Re: mBank - komunikat
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-11-23, Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam> wrote:

    > Dezinfolinia twierdzi ze w/w nie-za-dziala.

    Przysłali że mają mnie w uchu:

    Szanowny Panie
    W związku z reklamacją zarejestrowaną w dniu 2009-11-22 15:03:48
    (numer Rxxxxxxxx) przekazujemy wyjaśnienia mBanku

    Informujemy, że w związku z wprowadzeniem zmian w systemie informatycznym
    z soboty na niedzielę (między 21 a 22 listopada 2009 r.)
    występuje błąd doładowania telefonu za pośrednictwem Konta MOBILE.

    Planowany termin przywrócenia pełnej funkcjonalności usług nastąpi
    do 27 listopada 2009 r.

    Tym samym informujemy, że pozostałe sposoby doładowania telefonu działają
    bez zmian. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

    No i tyle, może niech się bank nie bawi w gsm bo im to nie wychodzi najlepiej.

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej