eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank -- konflikt pokooleń, czyli stary UI WWW i nowa aplikacja pod Android › Re: mBank -- konflikt pokooleń, czyli stary UI WWW i nowa aplikacja pod Android
  • Data: 2014-03-03 19:00:55
    Temat: Re: mBank -- konflikt pokooleń, czyli stary UI WWW i nowa aplikacja pod Android
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Konfabulator" 4...@g...co

    : Jestem poniekąd związany z mB, więc moja odpowiedź może być mało
    : obiektywna. Dla mnie jest czytelniejsza, przed zalogowaniem widzę
    : saldo na ekoncie i karcie kredytowej, aplikacja sama powiadamia
    : o zmianach na koncie, ale za to nie ma już wigeta (jest powiadomienie,
    : klikasz w nie, odpala się apka i widzisz stan konta). Stara aplikacja
    : była taka z klocków i nic nie było od razu widać, tu po wejściu widzisz
    : od razu co się działo na kontach, kartach, po ręką od razu masz przelewy
    : we wszystkich kombinacjach, no i poniżej od razu pokazuje gdzie jest
    : najbliższy bankomat, wpłatomat, placówka, zniżki w mokazjach itp.
    : No i nie podaje się w aplikacji id i hasła, tylko pin, więc robak
    : w tablecie ci nie ukradnie hasła.

    http://eneuel.w.duna.pl/SyneC/mBank.png

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'